Door persoonlijke omstandigheden is dit forum wat verslonst.
Ik hoop nu wel te kunnen opbouwen naar een gezellig forum

Welkom bezoeker,

Dit forum heeft niets met FB te maken, en is particulier{dat is ook de reden dat er geen duizenden leden zijn :cry: } Hier wordt wel gemodereerd, schreeuwers en ruziemakers zoals op Facebook worden hier verwijderd! ik hoop hier een gezellige groep samen te krijgen
Alleen voor gezellige bierdrinkers en hobby brouwers.

Schrijf u in als lid, het kost niets en u heeft de mogelijkheid ook om zelf uw account weer te verwijderen.
U bent wel verplicht om de leeftijd in te vullen!

Spammers, trollers, onruststokers, ruziezoekers, betweters worden hier verwijderd.
Hier zijn we voor onze hobby en respecteren elkaar. Ook al zou de bier gemengd worden met baby voeding. :o Als men het lekker vind, respecteer het. :mrgreen:

Proost!

Bier naar 17e eeuws recept smaakt prima tijdens Rembrandt Bierwandeling

Weet je een leuke bier evenement, voeg hem hier toe.
Je kan het ook in de agenda plaatsen. {even op het menu onder het blok klikken.

Lukt het niet, dan doe ik het achteraf wel
FijnproeversRobot
Site robot
jul 2019 08 14:10

Bier naar 17e eeuws recept smaakt prima tijdens Rembrandt Bierwandeling

Afbeelding

Veel enthousiaste mensen tijdens de 1e editie van de Rembrandt Bierwandeling. Daar was alle reden toe want in zes cafés (de Bonte Koe, Scarlatti, Pakhuis, ’t Gerecht, Schommelen en Rembrandt) langs de Rembrandt route waren bieren van zes regionale brouwers te proeven (Oude Rijn uit Hazerswoude, Neptunus uit Leiderdorp, Leidsch Bier uit Leiden, Crooked Spider uit Wassenaar, EleGanT uit Leiderdorp en Pronck uit Leiden). Deze bieren werden speciaal voor dit festival gebrouwen waarbij de brouwers zich lieten inspireren door 17e eeuwse recepten. Gecombineerd met een bijpassend hapje vielen de bieren goed in de smaak.

Bierwandeling.nl kijkt te vreden terug op de 1e editie van de Rembrandt Bierwandeling en start de voorbereidingen voor de Bokkenwandeling op 3 november 2019.

Bron: https://www.bierwandeling.nl/bierevenem ... wandeling/

Plaats reactie

Social Media